Strategii de fidelizare a clientilor serviciilor financiare



Obiectiv
Dezvoltarea abilitatilor necesare desfasurarii activitatii de vanzare produse si servicii financiar-bancare, oferirea de pachete de produse si servicii care sa conduca la fidelizarea clientilor prin asigurarea unui customer service impecabil si cuantificarea satisfactiei acestora cu maxima acuratete.

Grup tinta
Personalul din front office din institutiile financiare bancare sau nebancare, la nivel de sucursale si agentii, personalul din centrala implicat in activitati de design produse financiar-bancare, marketing sau vanzare, precum si persoanele cu/fara experienta in domeniul financiar-bancar, interesate sa-si dezvolte abilitatile de vanzator produse si servicii financiare.

Mod de desfasurare
Programul se va desfasura in sistem ID si va avea durata de 3 luni. Cursantii au posibilitatea sa-si administreze individual timpul de studiu, beneficiind totodata de 2 sedinte de consultatii de cate 2 ore fiecare, acordate de catre experti, conform unui program prestabilit.

Conditie de acces
studii medii sau superioare

Tematica
Sesiunea 1: Customer care, customer service, customer satisfaction
Sesiunea 2: Tipuri caracterologice si comportamentale de clienti financiar-bancari
Sesiunea 3: Elemente de baza privind psihologia relatiilor cu clientii financiar-bancari
Sesiunea 4: Comunicarea eficienta in relatia cu clientul financiar-bancar
Sesiunea 5: Etapele procesului de relationare cu clientii financiar-bancari
Sesiunea 6: Strategii de fidelizare a clientilor in conditii de criza a pietelor financiar bancare

Lector
Autorul principal al manualului si expertul pentru acest curs este dl. Levente Katona, asistent stiintific la BCR Erste Group. Este doctor in economie, specializarea Finante si lector asociat la Colegiul Universitar Sf. Gheorghe din cadrul Universitatii Babes-Bolyai Cluj, Facultatea de Business. Timp de 14 ani a fost manager de sucursala bancara.

Perioada
iunie – octombrie 2012 (luna august – vacanta si examinare in luna septembrie 2012).

Inscrierile se efectueaza pana la data de 18 iunie 2012.
Lansarea va avea loc pe data de 20 iunie 2012.

Inscrierea este conditionata de achitarea primei rate in contul IBR deschis la Banca Romaneasca SMB: RO 07 BRMA 0700 0708 9470 0000 sau la casieria Institutului Bancar Roman. Pe ordinul de plata va rugam sa specificati numele cursantilor.

Programul de formare profesionala la distanta „Strategii de fidelizare a clientilor serviciilor financiare” ofera avantajul desfasurarii acestuia la nivel regional, in Bucuresti si in centrele zonale asociate.

Informatii
Emanuela Savu – id@ibr–rbi.ro
021 327 50 87, 021 327 50 88, 0748.886.803
fax: 021 327 50 86 

Spune-ne parerea ta. COMENTEAZA!

Scrie un comentariu