Otter Distribution anunță rezultatele obținute după încheierea Maratonului Black Friday



București, noiembrie 2016: Otter Distribution, companie ce deține în portofoliu 5 lanțuri de magazine de încălțăminte și marochinărie a organizat, în perioada 18-20 noiembrie 2016, ”Maratonul Black Friday”, campanie desfășurată atât online, pe platformele www.otter.ro, www.tezyo.ro , www.aldoshoes.ro și www.salamandershop.ro, cât și în toate magazinele OTTER, TEZYO, ALDO, CLARKS și SALAMANDER. Startul campaniei a fost dat, pentru clienții fideli Otter Distribution, încă din 16 noiembrie, atât în online cât și în magazine. Campania generală s-a lansat vineri, 18 noiembrie 2016, iar până duminică s-au înregistrat vânzări de peste 1.200.000 euro, cu aproape 60 % mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut, cu precizarea că în anul anterior campania de pre-sale a fost disponibilă doar online. Raportându-ne la aceeași perioadă, online s-a înregistrat o creștere a vânzărilor de 2,4 ori față de campania precedentă.

Filip Schwartz, owner-ul Otter Distribution: ”Black Friday este una dintre cele mai așteptate perioade pentru clienții noștri. În acest an, campania lansată simultan în toate rețelele de magazine dar și online, a înregistrat rezultate peste așteptări.
Dat fiind faptul că, an de an, această campanie generează o adevărată ”vânătoare de reduceri”, ne-am decis ca în acest an să ușurăm accesul la oferte pentru comunitatea de clienți Otter Distribution, introducând o perioadă de pre-sale, în 16-17 noiembrie. Punând la dispoziția acestora o gamă largă de produse cu prețuri reduse cu până la 50%, cu două zile înainte de startul oficial al campaniei, le-am oferit celor ce aderă la programul de fidelitate Otter Distribution posibilitatea să-și achiziționeze produsele dorite înainte de startul Black Friday. Practic, prin lansarea campaniei ”Maratonul Black Friday” unul dintre focusuri a fost să oferim clienților fideli accesul la o gamă diversificată de produse la prețuri speciale, în premieră, cu două zile înainte de Black Friday”.

Ca urmare a acestei campanii, cele mai multe comenzi online au fost înregistrate din București – 58%, urmat de orașe ca Cluj Napoca – 8.8%, Brasov – 6.3%, Timisoara – 4.7%, Sibiu – 4.1% si Iași – 4%. În ceea ce privește preferințele pentru brandurile achiziționate, clienții Otter au ales în special încălțămintea potrivită sezonului rece, iar cele mai vândute branduri au fost Otter, Clarks, Geox, precum si produse de sezon EMU, UGG.

În magazine, clienții s-au putut bucura în egală măsură de reducerile de până la 50% la articolele de încălțăminte și marochinărie, iar cel mai importat aport de vânzări l-a adus rețeaua foarte extinsă de magazine OTTER si TEZYO (offline si online), cu 75% din total vânzări, urmată de SALAMANDER cu 14%, ALDO cu 7% si CLARKS cu 2.7%.

Perioada de pre-sale a reprezentat un procent de 23% din totalul vânzărilor Black Friday, clienți fideli fiind interesați încă din primele ore ale dimineții să descopere ofertele în online, dar și în magazine.
Prima zi de Black Friday, respectiv ziua de vineri, 18 noiembrie, a fost și ziua în care clienții Otter au

efectuat cele mai multe comenzi. ” Creșterea față de anul trecut este una semnificativă. Încă din 18 noiembrie am constatat faptul că volumul vânzărilor, în pre-sale și în prima zi de campanie, depășise pe cel al rezultatelor totale obținute în campania de anul trecut. Acest lucru se datorează, cu siguranță, modului în care am structurat campania în acest an, notorietății de care se bucură brandurile Otter, Aldo, Clarks și Salamander dar și aportului extrem de important adus în portofoliu de TEZYO, cel mai nou brand de magazine lansat în decembrie 2015. Duminică, în ultima zi de campanie, s-a înregistrat online o creștere a comenzilor de peste 60%, în comparație cu ziua de sâmbătă, ajungându-se practic, în cele 2 zile (19 și 20 noiembrie), la valoarea înregistrată vineri, 18 noiembrie.”, a declarat Cristi Movilă.

Otter Distribution numără 5 branduri în portofoliu, Otter, TEZYO, Aldo, Clarks și Salamander, o rețea de peste 60 de magazine în toată țara, 4 magazine online, www.otter.ro, www.tezyo.ro și www.aldoshoes.com.ro și www.salamandershop.ro, iar primul magazin multi-brand a fost deschis în anul 1999.

Pentru întrebări, vă rugăm să contactaţi:
Magda Topolică, Account Manager
The GOOD Company
T: (0040)0799 769 171, e-mail: magda@thegoodcompany.ro

Spune-ne parerea ta. COMENTEAZA!

Scrie un comentariu