Masurarea conversiilor telefonice cu INVOX Call Tracking



Vezi sursa conversiilor telefonice din publicitatea offline si online!

Promovarea a devenit taramul tuturor posibilitatilor. De la billboard-uri, la publicitate mobila, reclame online, TV, radio si retele sociale. Printre atatea variante e o adevarata provocare sa alegi tactica potrivita care sa aduca cele mai bune conversii. Solutie universala nu exista, dar un instrument ce ridica valul de confuzie avem: call tracking.

Aceasta solutie are la baza un algoritm dezvoltat de INVOX care aloca in mod dinamic numere de telefon pentru fiecare sursa de trafic pe site-ul tau astfel incat tu sa vezi in timp real care sursa de promovare are cele mai bune performante si unde risipesti bugetul de marketing.

Cum te ajuta INVOX Call Tracking?

Eficienta fiecarei campanii de marketing;
Veti calcula corect costul per lead pentru fiecare sursa de promovare;
Masoara si monitorizeaza performanta agentilor de vanzari;
Costuri reduse;
Raportare in timp real;
Integrare cu Google Analytics (vedeti in Google Analytics sursele apelurilor telefonice)
Integrare in Google AdWords (vezi in timp real ce cuvinte cheie, campanii, si anunturi genereaza conversii telefonice)

In plus, in platforma Call Tracking veti putea vedea detaliile fiecarui apel telefonic:

data/ora apelului;
durata apelului;
sursa apelului (sursa de promovare din care a sunat clientul);
statusul apelului (apel pierdut, raspuns sau respins);
numarul de telefon al clientului (util pentru campanii de sms marketing);
Exportarea rapoartelor in format *.csv/*xls.

De ce sa alegi INVOX:

Instalare simpla
Fara Contract
Fara taxa de instalare
Costuri lunare reduse
Numere de telefon locale
Call Recording
Conturi nelimitate
Statistici in timp real
Detalii Caller ID
Dynamic Number Insertion
Integrare Google Analytics
Integrare Google AdWords
Keyword Call Tracking
Plugin WordPress
Export rapoarte

Doresti sa folosesti serviciul Call Tracking INVOX? Solicita un cont DEMO gratuit (https://www.invox.ro/solicita-demo)!

Spune-ne parerea ta. COMENTEAZA!

Scrie un comentariu