Caravana “Fabrica de Joburi” ajunge in Pitesti pe 6 iunie



Media FEM continua seria de targuri de cariere in comunicare “Fabrica de Joburi” cu editia din Pitesti, care va avea loc pe 6 iunie 2015 in Pitesti Mall, in intervalul orar 11.00 – 17.00.

Pitesti, 5 iunie 2015 – Media FEM – Scoala Nationala de Jurnalism organizeaza la Pitesti cea de-a doua editie a primului targ de joburi care incurajeaza egalitatea de sanse si de gen in cadrul industriei de comunicare si nu numai. Fabrica de Joburi este o platforma de formare si integrare in campul muncii care se adreseaza celor care isi doresc sa activeze in aria de marketing.

Primul targ a fost organizat pe 28 mai in Bucuresti, in AFI Palace Controceni. Urmeaza “pe harta” Pitesti, pe 6 iunie 2015, Ploiesti in aceeasi luna si Bucuresti in septembrie.

In fiecare oras, cadrul expozitional cuprinde minimum 10 standuri ale angajatorilor de nisa reprezentativi pentru aria de comunicare interna si externa. Fiecare din cele patru editii ale evenimentelor de cariera va crea un teren fertil pentru organizarea de interviuri si simulari live, concursuri si competitii, pre-testari pentru viitorii angajati, dar si workshopuri de prezentare ale companiilor prezente, totul gratuit.

Principalii jucatori din multiple industrii vor prezenta oferte de angajare din domenii complexe precum customer care, mass media, relatii publice, marketing, vanzari, cercetare etc. Punte strategica intre angajatori si potentiali angajati, Fabrica de Joburi promoveaza atat oportunitati de cariera, cat si instrumente moderne de formare si recrutare destinate viitorilor profesionisti din domenii conexe comunicarii.

Printre brandurile care vor fi prezente pe 6 iunie in Pitesti se numara Telekom Romania, Mystery Shopping Agency, Front Line Marketing, BoostIT HUB, Generali Asigurări, EOS KSI, Serviciul Teritorial de Stiri, Activ Tours – Eventuria, Fabrica de publicitate “Spider Holding” si Decathlon.

Publicul tinta principal vizat este alcatuit din studenti, femei aflate in cautarea unui loc de munca si oportunitati de cariera, dar si persoanelor care doresc sa isi dezvolte abilitatile personale, in vederea calificarii si recalificarii pentru piata de munca din zona de marketing.

Targurile de joburi reprezinta un proiect Media FEM – Școala Nationala de Jurnalism destinat combaterii discriminarii prin constientizarea drepturilor egale, depasirea stereotipurilor culturale si cresterea incluziunii femeilor si grupurilor vulnerabile.

Pentru mai multe detalii despre seria de targuri de joburi vizitati pagina de Facebook Fabrica de Joburi si site-ul Media Fem.

Spune-ne parerea ta. COMENTEAZA!

Scrie un comentariu